Incident Manager (Incidens menedzser)

Multinacionális partnerünk jól képzett, jó hangulatú és elkötelezett csapatába kiváló angol nyelvtudással rendelkező Incident Manager kollégát keresünk.

Feladatok:

  • ITIL módszertan kereteinek megfelelően legfontosabb incidensek kezelése,
  • a zavar esetén a normál szolgáltatási feltételek visszaállítása, incidensek megoldása,
  • az incidensek üzleti tevékenységre gyakorolt káros hatásának minimalizálása,
  • szolgáltatás minőségének lehetséges legjobb színvonalának biztosítása,
  • SLA-k, KPI-ok megfelelő szinten tartása,
  • kapcsolódó területekkel való folyamatos kapcsolattartás/információáramlás koordinálása.

 

Elvárások:

  • ITIL módszertan ismerete,
  • kritikus incidensek kezelésében, koordinációjában szerzett szakmai tapasztalat,
  • multinacionális környezetben szerzett szakmai tapasztalat,
  • kiváló kommunikációs- és tárgyalási készség,
  • önálló munkavégzés, döntésképes személyiség,
  • kiváló angol nyelvtudás.

 

Előny:

  • IT területen szerzett felsőfokú végzettség,
  • német nyelvismeret.

 

Partnerünk ajánlata:

  • stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert multinacionális vállalat csoport,
  • versenyképes juttatási csomag,
  • professzionális munkakörnyezet.

 

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérem, küldje el önéletrajzát számunkra.

Az alábbi űrlappal is jelentkezhet az állásra

CV fájl