HR asszisztens

Német tulajdonú, logisztikai területen működő partnerünk budapesti csapatába HR adminisztrátor munkatársat keresünk.

Feladatok:

  • a HR vezető munkájának támogatása,
  • nyilvántartások és adatbázisok vezetése és naprakészen tartása,
  • munkavállalók munkaidő nyilvántartásainak ellenőrzése és vezetése,
  • belföldi és külföldi üzleti utazások teljes körű szervezése,
  • utazási elszámolások készítése,
  • személyi anyagok karbantartása, be- és kilépéssel kapcsolatos adminisztrációs ügyek intézése,
  • írószerek beszerzése,
  • kapcsolattartás a társosztályokkal.

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség,
  • aktív angol nyelvtudás,
  • jó kommunikációs készség,
  • problémamegoldó képesség,
  • önálló, proaktív munkavégzés,
  •  megbízhatóság.

Előnyt jelent:

  • német nyelvtudás,
  • HR vagy pénzügyi tanulmányok,
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Partnerünk ajánlata:

  • stabil vállalati háttér,
  • családias hangulat, jó csapat,
  • versenyképes fizetés,
  • komplex feladatkör, fejlődési lehetőség.

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XII. kerület

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el számunkra önéletrajzi anyagát.

Az alábbi űrlappal is jelentkezhet az állásra

CV fájl