Recepciós munkatárs

A Gamax Kft. lelkes és barátságos csapatába keresünk munkatársat adminisztratív és szervezési feladatok ellátására, Szent Gellért téri irodájukba.

 

Feladatok:

  • az iroda mindennapi munkájának hatékony támogatása,
  • az ügyvezető, a kollégák és az irodavezető munkájának támogatása,
  • a kimenő és beérkező csomagok, levélpostai küldemények kezelése, iktatása,
  • telefonhívások, e-mailek fogadása, továbbítása, illetve szükség szerinti utókövetése
  • tárgyaló rendben tartása, a tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez
  • vendégek fogadása,
  • futárszolgálattal való kapcsolattartás,
  • az alkalmazottak ebéd rendeléseinek koordinálása,
  • adminisztratív folyamatok támogatása (pl. adatellenőrzés, fénymásolás, scannelés).

Elvárások:

  • legalább középfokú végzettség,
  • legalább 2 éves adminisztratív területen szerzett tapasztalat,
  • ügyfélközpontúság, megbízhatóság,
  • kiváló kommunikációs készség,
  • problémamegoldó képesség,
  • önálló, proaktív munkavégzés.

 Előnyt jelent:

  • felsőfokú végzettség.

Partnerünk ajánlata:

  • családias, vidám hangulatú csapat,
  • versenyképes fizetés és extra juttatások: ebédrendelés, fitness terem ingyenes használata,
  • stabil vállalati háttér.

 Munkavégzés helye:

  • Budapest, XI. kerület

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérem, küldje el számunkra önéletrajzi anyagát.

Az alábbi űrlappal is jelentkezhet az állásra

CV fájl