Munkaügyi adminisztrátor

A Pannon-Work Zrt. az ország egyik legnagyobb komplex HR szolgáltatásokat nyújtó vállalata. Cégünk teljes körű megoldást biztosít partnerei emberi erőforrással kapcsolatos kihívásaira. Jelenleg a budapesti, munkaerő-kölcsönzéssel foglalkozó motivált és lelkes csapatunkat bővítenénk egy Munkaügyi adminisztrátor munkatárssal.

Feladatok: 

  • be- és kiléptetéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése (pl.: munkaszerződések megkötése, adatok továbbítása a bérszámfejtés felé),
  • aktív munkavállalók nyilvántartásának kezelése, jelenléti ívek összegyűjtése,
  • üzemorvosi vizsgálatok dokumentációja,
  • munkáltatói igazolások elkészítése,
  • folyamatos kapcsolattartás a bérszámfejtéssel és a projektvezetőkkel.

Elvárások: 

  • felsőfokú végzettség (preferáltan pénzügyi/gazdasági/jogi területen),
  • munkaügyi adminisztrációban szerzett legalább 2 éves tapasztalat,
  • pontos, precíz munkavégzés,
  • tanulásra és fejlődésre való nyitottság,
  • jó numerikus készségek.

Előny: 

  • bérszámfejtési tapasztalat,
  • harmadik országbeli munkavállalókkal szerzett tapasztalat,
  • ukrán/orosz nyelvtudás.

Ajánlatunk:

  •        versenyképes bérezés,
  •        fejlődési, tanulási lehetőség HR területenhosszú távú karrierlehetőség,
  •        jó hangulatú, vidám, ugyanakkor minőségi munkára törekvő csapat,
  •        csapatépítő programok, barátságos cégkultúra.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el számunkra önéletrajzát!

Az alábbi űrlappal is jelentkezhet az állásra

CV fájl