HR kontroller

Partnerünk, egy innovatív technológiai fejlesztések területén kiemelkedő nemzetközi vállalat, pest megyei egységéhez keresünk HR kontroller munkatársat.

Feladatok:

  • HR kontrolling és reporting rendszer fejlesztése, kialakításában való részvétel,
  • létszámgazdálkodás nyomon követése,
  • munkaerőköltségek tervezése, monitorozása (bér, juttatások, egyéb)
  • előrejelzések, kimutatások, elemzések készítése, vezetői döntések támogatása,
  • statisztikák, terv-tény összehasonlítások elkészítése,
  • havi és éves zárás aktív támogatása,
  • szoros együttműködés a vezetőkkel és a munkavállalókkal.

Elvárások:

  • felsőfokú szakirányú végzettség (preferáltan HR, pénzügy, közgazdasági),
  • HR területen szerzett min. 1 éves tapasztalat,
  • felsőfokú angol nyelvtudás szóban és írásban,
  • MS Office magabiztos használata,
  • kiváló kommunikációs készség,
  • pontos, precíz munkavégzés.

Előnyt jelent:

  • kontrolling területen szerzett tapasztalat.

Amit a cég kínál:

  • stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert multinacionális vállalatcsoport,
  • hosszútávú karrierlehetőség,
  • professzionális munkakörnyezet,
  • versenyképes juttatási csomag.

Munkaidő: H-P, 8:00-16:40.

Munkavégzés helye: Pest megye (Göd).

 

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérem, küldje el számunkra önéletrajzát!

Az alábbi űrlappal is jelentkezhet az állásra

CV fájl