Service Desk Agent

Meghatározó multinacionális partnerünk jól képzett és elkötelezett csapatába kiváló német nyelvtudással rendelkező Service Desk Agent kollégákat keresünk hétfőtől péntekig 7.00-19.00 óráig tartó napi 8 órás munkarendbe.

Feladatok:

  • telefonos és e-mailes kapcsolattartás a vállalat nemzetközi ügyfeleivel,
  • partnerek támogatása, segítségnyújtás informatikai kérdésekben,
  • irodai munkavégzés során felmerülő IT problémák megoldása,
  • kiváló ügyfélkapcsolat kialakítása és fenntartása,
  • adminisztratív feladatok ellátása, dokumentációk elvégzése.

Elvárások:

  • legalább középfokú végzettség (pályakezdők jelentkezését is örömmel fogadjuk),
  • felsőfokú német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt),
  • informatikai affinitás,
  • MS Office programok alapos ismerete (Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Windows XP és Windows 7 ismerete,
  • kiváló kommunikációs készség,
  • ügyfél-orientált szemléletmód,
  • problémamegoldó képesség,
  • monotónia-tűrés.

Előny:

  • angol nyelvtudás. 

Egyéb információk:

  • munkaidő: hétfő-péntek 7.00-19.00 napi 8 órás munkaidő

(Hétvégi és éjszakai munkavégzés nincs.)

Partnerünk ajánlata: 

  • kiváló tréningek, tanulási, fejlődési (és előrelépési) lehetőség,
  • versenyképes juttatási csomag,
  • professzionális munkakörnyezet.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérem, küldje el önéletrajzát a palyazat@apt.hu e-mail címre.

Az alábbi űrlappal is jelentkezhet az állásra

CV fájl