IT Szolgáltatás Menedzser (Service Delivery Manager)

Multinacionális infokommunikációs szolgáltató partnerünk jól képzett és elkötelezett csapatába új kollégákat keresünk Service Delivery Manager pozícióba.

Feladatok:

  • a vállalat által nyújtott IT Szolgáltatás üzemeltetésére, karbantartására, fejlesztésére és tesztelésére vonatkozó rövid-, közép- és hosszú távú feladatok megtervezése,
  • az ügyféllel való folyamatos kapcsolattartás, igényeik felmérése, megértése,
  • az ügyfél elvárásainak és a szerződésben megfogalmazott pontoknak való megfelelőség illetve a különböző határidők és SLA-k betartásának biztosítása és felügyelete,
  • a projekt-költségek felügyelete,
  • fennálló problémák azonosítása és megoldási tervek kidolgozása,
  • riportok készítése,
  • kapcsolódó részlegekkel való kapcsolattartás. 

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat,
  • IT szolgáltatás menedzsmentben/IT projekt menedzsmentben szerzett szakmai tapasztalat,
  • alapvető IT technológiák ismerete,
  • kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált-attitűd,
  • kreatív, problémamegoldó, logikusan gondolkodó, analitikus személyiség,
  • kiváló, aktív németnyelv-tudás. 

Előny:

  • informatikához kapcsolódó területen szerzett diploma,
  • ITIL vizsga,
  • angolnyelv-tudás. 

Partnerünk ajánlata:

  • stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert multinacionális vállalat csoport,
  • versenyképes juttatási csomag,
  • folyamatos képzések,
  • professzionális munkakörnyezet.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérem, küldje el önéletrajzát a palyazat@apt.hu e-mail címre.

Az alábbi űrlappal is jelentkezhet az állásra

CV fájl