Incident Manager (Incidensmenedzser)

Multinacionális partnerünk jól képzett, jó hangulatú és elkötelezett csapatába kiváló angol és német nyelvtudással rendelkező Incident Manager kollégát keresünk.

Feladatok:

  • ITIL módszertan kereteinek megfelelően legfontosabb incidensek kezelése,
  • a zavar esetén a normál szolgáltatási feltételek visszaállítása, incidensek megoldása,
  • az incidensek üzleti tevékenységre gyakorolt káros hatásának minimalizálása,
  • szolgáltatás minőségének lehetséges legjobb színvonalának biztosítása,
  • SLA-k, KPI-ok megfelelő szinten tartása,
  • kapcsolódó területekkel való folyamatos kapcsolattartás/információáramlás koordinálása.

Elvárások:

  • ITIL módszertan ismerete,
  • kritikus incidensek kezelésében, koordinációjában szerzett szakmai tapasztalat,
  • multinacionális környezetben szerzett szakmai tapasztalat,
  • kiváló kommunikációs- és tárgyalási készség,
  • önálló munkavégzés, döntésképes személyiség
  • kiváló angol- és német nyelvtudás (elengedhetetlen)

Előny:

  • IT területen szerzett felsőfokú végzettség.

Partnerünk ajánlata:

  • stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert multinacionális vállalat csoport,
  • versenyképes juttatási csomag,
  • folyamatos fejlődés, tanulási lehetőség, képzések,
  • professzionális munkakörnyezet.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérem, küldje el önéletrajzát a palyazat@apt.hu e-mail címre.

Az alábbi űrlappal is jelentkezhet az állásra

CV fájl