Adminisztrátor munkatárs (HR területre)

Partnerünk munkaerő kölcsönzéssel foglalkozó lelkes, fiatal csapatába Adminisztrátor kollégát keresünk, elsősorban ügyfélkapcsolati területre.

Feladatok:

  • munkaerő-kölcsönzéssel kapcsolatos szerződések előkészítése,
  • beérkezett szerződések lefűzése, kezelése,
  • teljesítési igazolások elkészítése, kiküldése az ügyfelek részére,
  • a visszaérkezett teljesítési igazolások alapján számlák kiállítása,
  • kölcsönzött munkavállalók adatainak egyeztetése a partnerekkel (munkakezdés előtt, csere esetén),
  • ad hoc jelleggel segítség a munkavállalókkal kapcsolatos feladatokban (bérelőkészítés, szerződés előkészítés, egyéb adminisztrációs feladatok, bérlapok kiosztása).

Elvárások:

  • legalább középfokú végzettség, pályakezdők jelentkezését is várjuk,
  • Excel és Word magabiztos felhasználói szintű ismerete (függvények ismerete, körlevélkészítés előny),
  • logikus gondolkodás,
  • rugalmasság, terhelhetőség,
  • igényes, önálló, pontos és precíz munkavégzés.

Előny:

  • gazdasági/pénzügyi ismeretek,
  • hasonló adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat.

Munkavégzés helye:

  • Budapest XI. kerület.

Partnerünk ajánlata:

  • versenyképes juttatási csomag,
  • cafeteria, utazási támogatás,
  • jó hangulatú csapat, kellemes munkahelyi légkör.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát a palyazat@apt.hu e-mail címre.

 

Az alábbi űrlappal is jelentkezhet az állásra

CV fájl