HR adminisztrátor munkatárs

A Pannon-Work Zrt. az ország egyik legnagyobb komplex HR szolgáltatásokat nyújtó vállalata. Cégünk teljeskörű megoldást biztosít partnerei emberi erőforrással kapcsolatos kihívásaira.

Jelenleg saját csapatunk bővítésére keresünk HR adminisztrátor munkatársat.

Feladatok:

  • be- és kiléptetési folyamatok támogatása,
  • HR szabályzatok és folyamatok működtetése,
  • munkavállalók tájékoztatása a HR osztályt érintő szabályozások változásairól,
  • meglévő állomány személyügyi dokumentációjának kezelése,
  • bérszámfejtés adminisztratív támogatása,
  • képzések szervezése,
  • céges rendezvények, programok, csapatépítők szervezésében való aktív részvétel,
  • szakterületek támogatása minden HR-t érintő folyamat kapcsán.

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség HR területen,
  • pontos, precíz munkavégzés,
  • kiváló kommunikációs készség,
  • aktív középfokú angol nyelvtudás.

Előnyt jelent:

  • hasonló területen szerzett munkatapasztalat. 

Amit a cég kínál:

  • támogató vállalati környezet,
  • hibrid munkavégzés,
  • stabil vállalati háttér az ország egyik vezető HR szolgáltató cégénél,
  • hosszútávú munkalehetőség.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérem, küldje el önéletrajzát a magyari.flora@pannonwork.hu e-mail címre.

Az alábbi űrlappal is jelentkezhet az állásra

CV fájl