Adminisztrátor munkatárs (TAJ ügyintéző)
A Pannon-Work Zrt. az ország egyik legnagyobb komplex HR szolgáltatásokat nyújtó vállalata. Jelenleg a budapesti, munkaerő-kölcsönzéssel foglalkozó motivált és lelkes csapatunkba keresünk TAJ ügyintéző munkatársat.
Feladatok:
- TAJ kártya kiadásra és meghosszabbításra irányuló kérelmek teljes körű ügyintézése harmadik országbeli állampolgárok számára,
- kapcsolattartás a NEAK dolgozói és a HR projektvezetők, üzletágvezetők között,
- munkavállalói adatok feltöltése és karbantartása a NEAK rendszerében,
- nyilvántartások precíz vezetése, naprakészen tartása,
- a kapcsolódó dokumentumok rendszerezése, archiválása,
- heti riportok készítése,
- egyéb, ad hoc ügyintézésben való részvétel.
Elvárások:
- minimum középfokú végzettség,
- adminisztratív területen szerzett tapasztalat,
- magabiztos MS Office ismeret,
- képesség az önálló és a csapatban történő munkavégzésre,
- precíz és kezdeményező személyiség.
Előnyök:
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
Ajánlatunk:
- fejlődési, tanulási lehetőség HR területen, hosszú távú karrierlehetőség,
- home office lehetőség,
- ingyenes edzőterem használat,
- nyelvtanulási lehetőség,
- támogató csapat, barátságos cégkultúra.
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el számunkra önéletrajzát!